Gallup Forum

Kirjaudu sisään

 Luulitko, että vanhemmat ihmiset juoksevat eniten tarjousten perässä? Väärin.

Kolmasosa 18–24 –vuotiaista miehistä ostaa lähes kaikki tarvitsemansa tavarat alennusmyynnistä ja kertoo olevansa sitä mieltä, ettei parhaan tarjouksen metsästämiseen kulutetulla ajalla ole merkitystä, kunhan lopulta tekee hyvät kaupat. 18–24-vuotiaat ostavat muita useammin halvinta merkkiä, eikä sukupuolten välillä juurikaan ole eroa.

Nuoret miehet ovat myös skeptisempiä markkinointiviestinnälle – kun koko kansasta 39 prosenttia luottaa mieluiten muiden kuluttajien arvioihin tuotteista, nuorista miehistä vastaava osuus on jopa 64 prosenttia.

 

1 kommentti

  1. Jorma Kettunen · 10.01.2013 at 20:27 · Vastaa

    Olettaisin, että vanhemmat ihmiset hyödyntävät eniten ruokatarjouksia. Nuoret taas muiden tavaroiden hankinnassa. Ainakin arkipäivän kokemukset ruokakaupassa viittaavat tähän suuntaan.

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *